Komunikační dovednosti jsou důležité, abyste se dorozuměli s vašimi kolegy, zaměstnanci, nadřízenými nebo klienty a aby nedocházelo k nedorozuměním. Působit na ně pozitivně, je nezbytné pro úspěšné fungování firmy. Máte problémy s komunikací v pracovním nebo i osobním životě? Jste tu správně, my vás naučíme správně komunikovat, zvládat trému, číst řeč těla, vyjednávat, bránit se manipulování, vést dialog. Po našem kurzu komunikačních dovedností dokážete identifikovat a zlepšit vaše slabé stránky komunikace a rozvíjet vaše komunikační schopnosti. Naučíme vás správně komunikovat.
složky komunikace
základy vyjednávání
neverbální komunikace
důvěra při vzájemné komunikaci
jednání s problematickými lidmi
řešení obtížných komunikačních situací se zákazníkem
Naučíme vás základy a hlavní přínosy koučování, budete schopni porozumět jeho podstatě a psychologii, umět aplikovat metody.
Více infoChcete se naučit účinně nakládat s časem? Jste na správném místě! Na našem kurzu time managementu vás naučíme efektivní řízení času.
Více infoNaučíme vás, jak úspěšně prodat zboží a služby, jak naplánovat schůzku, jak se zbavit strachu z prodeje, jak efektivně komunikovat.
Více info